my FIRST LOVE is my LIFE

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


nanakisslove

سهیل

nanakisslove

http://nanakisslove.loxblog.com

my FIRST LOVE is my LIFE

مهمترین ویژگی من!!!!

my FIRST LOVE is my LIFE

زندگی مرگ است و مرگ است زندگی/پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی... ------------------

my FIRST LOVE is my LIFE

مهمترین ویژگی من!!!!

زیر بارون عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

هاني
ساعت18:01---27 شهريور 1392
خب نميگم توكتش بمونى!دوست داشتن تاحالابهش فك نكردم چقددوست دارم 10تاخوبه؟؟


پاسخ:هانی اونجا تو عزیز جون پیامم تایید نمیشد هرکاری کردم نیومد تو وبلاگت جوابتو دادم.


ننا
ساعت16:27---10 شهريور 1392
بیشعــــــــــــــــــــــوووو ووووررررررررررررررررر......چرانظر اموتاییدنمیکنی؟هاااااااااااااا اا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جف،پابرم،تودهنت، دکوراسیون،صورتتوبیارم،پایین؟؟؟ ؟؟؟؟ناممممممممممممممممممرررررر رررررررررررررررددددددددددددددد ددددد.....دلم،برات،خیلی،تنگیده.....

fereshte
ساعت23:52---8 شهريور 1392
تنها نیستید
چون همیشه خدا رو دارید
خدا تنهاست اما هیچوقت بنده هاشو تنها نمیذاره


هاني
ساعت14:24---6 شهريور 1392
سهيلم ميخوام يه سوال ازت بپرسم جديه اگه بفهمي مدرسموعوض كردم چيكار ميكنىها؟
ناراحت ميشي؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 16 مرداد 1398برچسب:,;ساعت1:24;توسط سهیل; | |